perjantai 1. kesäkuuta 2012

Lentäjän poika Stuart



Missä vaiheessa teitä lukijoita on tullut 53 kappaletta? Voisko joku selittää mullekin mitä häh. No, oikeastaan mä olen ihan kiitollinen että noinkin suuri lauma on jaksanut painaa Liity tähän sivustoon-nappia ja täten sitoutunut kahlaamaan läpi nämä tappavan tylsät löpinäni pupuista.

Vuorossa olisi pientä kuvakollaasia mun kahdesta kasvatista, Nepistä sekä Stuartista. Stuart asuu parhaan kaverini luona ja Nepi taasen hänen pikkusiskonsa luona. Olen niin iloinen että rakkaat kasvatit pääsivät juuri heille, sillä heillä jos jossain pidetään pupuista huolta esimerkillisesti. Valitettavan paljon nimittäin löytyy myös ihmisiä, joille kaneja voi vaihdella kuin sukkia. Myönnettäköön että olen joskus itsekin ajautunut tuonkaltaiseen kierteeseen, mutta takaa löytyvätkin hieman syvällisemmät syyt... No, nyt kuvia niistä karvaisista kanikasvateistani jotka muuten molemmat ovat ylisöpön ulkokuorensa lisäksi Tecklan lähisukulaisia (Nepi on serkku ja Stube on rakas velipoika)!









Heiltä löytyy myös mitä ihanin rex-kaksikko joista sain räpsittyä myös pari kuvaa.
Pilkun näkeminen eritoten piristää aina, sillä se muistuttaa minua upeasta, mutta jo edesmenneestä
rexkanistani Sipsistä. No, ei perheen toisessakaan plyysärissä mitään moittimista ole, Luru on vähintäänkin yhtä ihana.


Pakko muuten vielä hypettää, että Stuartista tulee iskä tänä kesänä!
Upeaa, sillä Stuart on rakenteellisesti todella upea luppapoika! Pienikokoinen ja pyöreä poitsu.

5 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Miten kaunis luppa! :)

Annika kirjoitti...

Stuart kiittää! Se on kyllä omasta mielestänikin erittäin nätti, sopivan pyöreä ja pieni :)

Janina kirjoitti...

sait musta lukijan ! (: blogi on va todella hieno:) käy toki katsomassa minun blogini? :D -> http://vauhti-hirmut.blogspot.fi/

Annika kirjoitti...

Oh, that's nice! Täytyykin käydä kurkkimassa :)

Anonyymi kirjoitti...

Äh, saan valtavan kanikuumeen! :o
Aivan ihania nämä sinun kanit!<3 :) Itse olen hankkimassa kania, joten pitää lukea todellista todellisemman paljon kaikkea tietoa kanista, vaikka kyllähän tuota pikku muksuna semmoinen kaninen minulla on ollut. :)
Kyllä vain liityn lukijaksi! ;)