keskiviikko 25. tammikuuta 2012

The joys of winter

Terveiset ulkoa, meidän takapihalta jossa me äsken Voltan kanssa riehuttiin (selvennys: mä juoksin pakoon Voltaa kamera kädessä ja herra Umgumg seurasi sitkeästi - miten sillä on niin hyvä kunto?!). Vaikka siinä lomassa onnistuttiin leikkiä jotain pienimuotoista kissa-hiiri-jahtausta niin aina välillä ehtisin muutaman räpsynkin ottaa! Tässä vähän tämän kylmän talvipäivän kuvasaldoa.


Mainitsinko jo muuten kuinka monta(sataa) kertaa kompastuin ja kaaduin ulkona? Tai sitä miten riemuissaan Volta sitten mun kömpelyydestäni oli sekä siitä, että liikuntakyvyttömänä ja lumeen hautautuneena oon täysin puolustuskyvytön?! Voitte vain kuvitella hormonien hurmoksissa oleva ranskis +7kg vastaan minä. Yep, todellisia talven iloja tälläiset - ja hei, miettikää, ne on vielä yksinoikeudella kaninomistajille.
Mutta hei, sain kuitenkin sellaisia kuvia Voldemortista (mä en ota kantaa meidän kanien idioottimaisiin lempinimiin) josisa se näyttää varsin lauhkealta herrasmieheltä. Voin siis hurrata: yay, we did it! 





Asiasta toiseen. Edellisessä postauksessa pääsin jo hieman hehkuttamaan tulevaa Ruotsin matkaa ja kania joka sieltä mukaani tarttuu. Nyt, mulla on ilo hypettää tätä rusakkoa hieman vielä lisää; nimittäin kuvan kera! Klikkaa siispä nähdäksesi kuvan tästä tulokkaasta. Mutta näihin tunnelmiin päättelen nyt tätä keskiviikon postausta. Toivottavasti huomenna paistais aurinko vielä hitusen kauemmin kuin tänään!

- Annika

PS. Antjen seikkailut part 321

Ei kommentteja: