perjantai 20. tammikuuta 2012

Uutisia ja uudistuksia

Aika menee niin hurrjan nopeasti että meinasin vallan unohtaa mitä kaikkea kerrottavaa mulla on. Voisin aloittaa vaikkapa uudistuksista jotka koskevat kanien asuinjärjestelyä. Mullahan on siis tavoitteena että kevääseen mennessä yksikään jänö ei joutuisi asumaan yksin. Tällä hetkellä valitettavan moni kuitenkin asuu yksinään joten ryhdyin oitis miettimään kenet voisi kenenkin kanssa yhteen laittaa asumaan.

...tämä tietää myös sitä, että herrat Volta sekä Elvin pääsevät moikkaamaan lekuria. Alkuperäiset suunnitelmat menisi siis niin, että Volta asumaan madami Tecklan kanssa ja sitten kawwapöwwöt Elvin sekä Dafi yhteiseen lukaaliin röhnöttämään.

Ilman kämppäkaveria jää siis vain yksi kapinajänis neiti Antje, jolle sitten päädyin hommaamaan kaverin. Eikä mitä tahansa toveria vaan tällaisen ihanuuden:

Reina © Maisu



Eli tälläisten suunnitelmien turvin uskallan jo melko varmasti mennä sanomaan että jokaisella pupulla on pian kaltaistansa seuraa (mä toivon nyt ettei kukaan oikeasti ajatellut; eikös niillä sellaista ollut jo ennestään - rakkahin omistajansa)! :)

Pupulaumaamme liittyy kuitenkin tämän edellä esitellyn Reina-tyttösen lisäksi eräs toinenkin neiti X, joka saapuu mulle Ruotsin LU:sta. Ai niin. Mä en olekkaan tainnut mainita että lähden seikkailemaan Ruotsiin kera muutaman muun kanipiireistä tutun ihmisen kanssa. En oo kyllä vielä täysin vakuuttunut että miten me koko reissusta selvitään mutta ehtiihän sitä sit murehtia myöhemminkin, hahhah (me doing some retarded smile).
Mutta siis tää neiti X on kani. Ihan vain pientä selvennystä varmuuden vuoksi. Äskeisestä lausahduksesta tulikin mieleen että jos joltain vain löytyy parannuskeino paskojen vitsien jatkuvaan viljelyyn niin call me.

Käväisin muuten ulkona Teksin kanssa ja yritin kamerallakin jotain kuvia saada mutta joko a) mun kuvaustaidoilla b) kittiputkella c) mun kuvaustaidoilla ja kittiputkella on oikeasti mahdoton saada tuon kaiken lumen keskellä, ilman auringon sädettäkään minkään laista kuvaa. Yks kuvatus kuitenkin säästyi deletoinnilta. Tuota otosta katsoessani mulle tulee taas se fiilis että "jes oon taas onnistunut pupukuvaajana". No ei siitä sen enempää.

Texmex selvästikin iloinen kun väkipakolla revin sen häkistä ja raahasin ulos :)

Että sellasta. Multa jäi varmaankin kuuskytviis asiaa mitkä mun piti myös mainita, mutta säästän ne johonkin muuhun kertaan ettei tää postaus veny taas yhtä pitkäksi kun mun perjantai-ilta (tähän kohtaan olis löytynyt varmaan joku hauskempikin metafora). Perjantaista puheen ollen, kaikki rohkeet jotka jaksoivat lukee tänne asti niin hyvät perjantain jatkot sinne, koitan kirjoitella taas näitä mun megapostauksia joku päivä. C YA!

- Annika





Ei kommentteja: